NOVUS: Плануємо провести ребрендинг магазинів Billa протягом року

NOVUS: Плануємо провести ребрендинг магазинів Billa протягом року

Топ-менеджер Novus поділився деталями поглинання мережі супермаркетів Billa та розповів про плани компанії з управління цими активами.

Олексій Панасенко раніше відповідав за операційну діяльність Novus. Після придбання Billa він зайняв посаду генерального директора Billa, щоб очолити процес інтеграції її торгових об’єктів в єдину мережу під брендом Novus. "Ми повинні закінчити інтеграцію і перевести всі магазини Billa під бренд Novus за рік. Тобто – до кінця листопада 2021 року. Але ребрендинг – це не тільки зміна вивісок, а зміна бізнес-процесів усередині магазинів. Загалом – повноцінне перетворення об’єктів Billa в магазини Novus. Активні переговори щодо придбання тривали близько півроку. Що стосується АМКУ, то ми пройшли його досить швидко, тому що зараз Novus займає не дуже велику частку на ринку, як і мережа Billa. Так що угледіти в наших діях якісь порушення антимонопольного законодавства було неможливо. Навіть після злиття ми будемо програвати в частці ринку і оборотах двом найбільшим компаніям, що працюють на ринку Києва. Але у нас є амбіції стати першими, і ми завжди говорили, що хочемо стати лідером ринку Києва і Київської області. Ця угода відповідала нашій стратегії – зміцнити позиції в столичному регіоні, адже бізнес Billa також зосереджений в Києві та області. Поки що навіть в столиці залишаються райони, які Novus не охоплює, але з придбанням Billa ми зможемо почати в них роботу. Вважаю, що це має позитивно відобразитися на бізнесі Novus в цілому."

Інші новини NOVUS